Управління освіти та культури Берегівської міської ради

 

Як подати електронне звернення

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.

Адреса електронної пошти управління освіти та культури Берегівської міської ради  [email protected]

Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».

У зверненні необхідно:

- вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;

- викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

- зазначити дату;

- зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.